Sunday 27 November 2011

مادر مجتبی احمدی: از دلتنگی هایم چه بگویم؟

مادر مجتبی احمدی: از دلتنگی هایم چه بگویم؟
مادر مجتبی احمدی: از دلتنگی هایم چه بگویم؟
     مجتبی احمدی جوان 25 ساله حامی جنبش سبز در سوم خرداد ماه سال گذشته در منزل خود توسط ماموران اطلاعات بازداشت شد. در شعبه 28 دادگاه انقلاب به اتهام اجتماع و تبانی به شش سال و از سوی دادگاه 76 کیفری به اتهام توهین به مقدسات اسلامی به سه سال محکوم می گردد که یکسال از این شش سال کاهش می یابد.
  
نسرین جاپلقی مادر مجتبی احمدی در خصوص آخرین وضعیت فرزندش و مشکلات خود  می گوید: "الان یکسال و نیم است مجتبی در بند 350 زندانی است و در این مدت نتوانسته به مرخصی بیاید. اقدام هم نکردم چون اگر هم با مرخصی او موافقت کنند سند می خواهند که من هیچ سندی ندارم که بگذارم. ملاقات هم فقط دو ماهی سه ماهی یکبار به سختی می توانم بروم زیرا شاغل هستم و در یک کارخانه آشپز هستم و مرخصی نمی دهند. قبلا که ملاقات حضوری نداشتیم و خیلی نامه و درخواست می دادم اما نتیجه ای نداشت اما امسال شکر خدا ملاقات حضوری می دهند. اما باز که در ملاقات ها می بینمش که روحیه اش خوب است و خودش را نباخته دلم شاد می شود."


وی در خصوص اتهام و حکم ناعادلانه مجتبی ادامه می دهد: "دو تا پرونده برای مجتبی باز کردند که برای هر پرونده او را به سه سال زندان و در مجموع به شش سال زندان محکوم کردند که یکسال آن عفو خورد. ناراحتی ما هم این است که دو تا پرونده برایش تشکیل دادند. والله از پرونده ها هم اطلاع دقیقی ندارم فقط می دانم به اتهام اجتماع و تبانی محکومش کردند. ساعت ده شب زنگ در خانه را زدند و پسر کوچکم در را باز کرد که یکدفعه چند تا مامور ریختند خانه، همه زندگی را بهم ریختند و مجتبی را دستگیر کردند و با خودشان بردند..."


این مادر دردمند با تاکید بر بی گناهی فرزندش از مسئولین می خواهد یکبار دیگر پرونده مجتبی احمدی را بررسی کنند و حکم آزادی اش را صادر کنند می گوید: "از دلتنگی هایم چه بگویم؟ شب و روز به فکر پسرم هستم که الان چکار می کند؟ چطور پنج سال دوری اش را تحمل کنم؟ نه غمخواری دارم نه کسی را دارم که دنبال کارهایش برود فقط باید با این درد بسوزم و بسازم همین... بخدا هر روز با خودم می گویم می شود روزی برسد که آزادی مجتبی را ببینم، هر کس را می بینم می گویم شما قلبتان پاک است دعا کنید پسر من آزاد شود چون مجتبی اصلا گناهی نکرده، کار خلافی مرتکب نشده که الان باید بدون هیچ دلیلی پنج سال پشت میله های زندان باشد. از مسئولین درخواست می کنم یکبار دیگر پرونده مجتبی را بررسی کنند و ببیند که مجتبی بی گناه است. آخر چرا باید این جوان بی دلیل و فقط بخاطر عقایدش پنج سال از بهترین سالهای عمرش را در زندان بگذراند؟ حالا بر فرض هم که در راهپیمایی شرکت کرده جرم که مرتکب نشده؟! این بچه در زندان که نمی تواند از خودش دفاع کند مسئولین یکبار 
دیگر پرونده او را ببینند و بگویند جرمش چیست؟"

No comments:

Post a Comment