Friday 27 January 2012

شنبه چهارم فوريه ، آزادی همه زندانیان سیاسی – عقیدتی ایران

همبستگی و هم صدائی با مادران پارک لاله (مادران عزادار)
آزادی همه زندانیان سیاسی – عقیدتی ایران
شنبه چهارم فوريه سال 2012 ساعت دو تا سه بعد از ظهر
حامیان "مادران عزادار ایران" در لندن، همبستگی خودرا با خانواده هایی كه خواهان ازادی فوری فرزندانشان هستند اعلام می کنند. در روز های اخیرنهادهای اطلاعاتی و قضایی بدون ارائه دلیل پرستو دو کوهکی، مرضیه رسولی، سعید مدنی، سهام الدین بورقانی، پیمان پاک مهر، احسان هوشمند، محمد جراحی، شاهرخ زمانی، شیث زمانی، شریف ساعدپناه، مظفر صالح‌نیا، علیرضا صادقی و علی نجاتی را بازداشت کرده اند. و خطر اجرای حکم اعدام سعید ملک پور، وحید اصغری، جواد لاری، زانیار و لقمان مرادی همچنین صدور حکم اعدام برای امیر میرزا حکمتی تبعه ایرانی-آمریکایی متهم به جاسوسی بر نگرانی خانواده ها افزوده است
گفتنی است جمهوری اسلامی فشار را بر مادران پارک لاله افزایش داده و هزینه فعالیت را برای آن ها در ایران به شدت بالا برده است از جمله دستگیری ژیلا کرم زاده مکوندی از حامیان مادران عزادارکه هم اکنون در زندان بسر می برد. او به چهار سال حبس، دو سال تعزیری و دو سال تعلیقی محکوم شده لیلا سیف اللهی، پزشک و از حامیان مادران عزادار، نیز به چهار سال حبس، دو سال تعزیری و دو سال تعلیقی محکوم شده است. نادر احسنی، یکی دیگر از حامیان مادران پارک لاله، پس از تحمل یک سال زندان و پس از آزادی، دوباره به دادگاه احضار و به دو سال حبس تعزیری محکوم شده است. منصوره بهکیش نیز به جرم دادخواهی و همدردی با مادران عزادار و حضور در خاوران و بهشت زهرا، در انتظار حکم نهائی است. همچنین اکرم نقابی، مادر سعید زینالی به جرم پیگیری وضعیت فرزندش به مدت دو ماه زندانی و محاکمه شده است و پروین مخترع، مادر کوهیار گودرزی به جرم پیگیری وضعیت فرزندش به 23 ماه حبس تعزیری محکوم و زندانی شده است. مادران پارک لاله می خواهند که هر چه زودتر به تعقیب و آزار مادران پایان داده شود. وآزادی پروین مخترع و ژیلا کرم زاده مکوندی خواست فوری آنان است.
به منظور هم صدائی با "مادران پارک لاله " ما ایرانیان مقیم لندن، شنبه چهارم ماه فوريه -بین ساعت دو تا سه بعد از ظهر جلوی ناشنال گالری لندن جمع می شویم و بار دیگر مصرانه بر خواسته های بحق و مدنی مادران پارک لاله تاکید مي کنیم و خواهان آزادی همه زندانیان سیاسی – عقیدتی، لغو اعدام بطور کلی، محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان جنایات سی و سه سال گذشته در ایران هستیم.
حامیان "مادران عزادار ایران" لندن /انگلستان

Email: mothers.mourningiran@gmail.com
Find us on Face book: mothers. mourning
Saturday: 4Th.Fabruary 2012
Time: 14.00 to 15.00 pm
Location: North Terrace of Trafalgar Square (in front of the National Gallery)
Nearest Tube Station:  Charing Cross

No comments:

Post a Comment