Tuesday 6 November 2012

کمپین جهانی برای همصدایی و پشتیبانی از زنان زندانی سیاسی در ایران



من نسرین ستوده، وکیل پایه یک دادگستری، مدافع حقوق بشرم. جرمم، سوگند خوردن به شرافت وکالت و دفاع از موکلینم بوده است. اینک در زندانی که نمی دانم کجاست در سلولی انفرادی بسر می برم و کلیه ارتباطاتم با جهان بیرون قطع شده است. من بخاطر محروم شدن از ملاقات با فرزندان و خانواده ام که از حقوق اولیه یک فرد محبوس است دست به اعتصاب غذا زده ام
من بهاره هدایت، فعال حقوق زنان هستم. بخاطر حمله وحشیانه گارد یگان امنیت زندان اوین، اعتصاب غذا کرده ام
من حکیمه شکری، عضو حامیان مادران عزادار هستم. بخاطر حمله وحشیانه گارد یگان امنیت زندان اوین، دست به اعتصاب غذا زده ام
من راحله زکائی هستم. کسی مرا نمی شناسد و هیچکس نمی داند چرا من باید در زندان باشم. بی گناه، چند سالی است که در زندانم، من در کنار خواهران مبارزم، بخاطر حمله وحشیانه به بند زنان زندان و آزار و اذیت آنان اعتصاب غذا کرده ام
من شیوا نظرآهاری، فعال حقوق بشر هستم. در اعتراض به رفتار خشونت آمیز و غیرانسانی گارد امنیت زندان اوین، دست به اعتصاب غذا زده ام
من ژیلا بنی یعقوب، روزنامه نگار هستم. بخاطر رفتار تحقیرآمیز و غیرانسانی گارد امنیت زندان اوین دست به اعتصاب غذا زده ام
من ژیلا کرم زاده، شاعر هستم و بخاطر رفتار خشونت بار مأمورین زندان با ما زنان زندانی، اعتصاب غذا کرده ام
من مهسا امرآبادی، روزنامه نگارم. بخاطر نوع رفتار خشونت بار و غیرانسانی و نامنتظره گارد امنیت زندان اوین با ما زنان زندانی، دست به اعتصاب غذا زده ام
من نازنین دیهیمی، مترجم کتاب کودکان هستم، که بخاطر بد رفتاری و توهین و تحقیر گارد امنیت زندان اوین با ما زنان زندانی، اعتصاب غذا کرده ام
من نسیم سلطان بیگی، فعال دانشجوئی هستم. بخاطر حمله ناگهانی و رفتار خشونت بار گارد امنیت زندان اوین به سلول ما زنان، دست به اعتصاب غذا زده ام

پوسترها کار کیانا کریمی

No comments:

Post a Comment