Friday 22 January 2016

درگذشت مادر فرجی



madaran-pl-s.jpgبا کمال تاسف از درگذشت خانم کبری فرجی، مادر شهرام فرج زاده، باخبر شدیم. مادر فرجی پس از سال ها تحمل رنج از دست دادن فرزند شجاع خود و نیز درد بیماری تومور مغزی به دنبال عمل جراحی در اغما فرورفته و پس از ساعاتی در تاریخ ۲۹ دی ماه ۱٣۹۴ فوت شدند. مادر فرجی زنی پرتلاش و مدیر و فعال در عرصه اجتماع بود.
فرزند برومند او، شهرام فرج زاده، جوان ٣۵ ساله ای بود که در جریان اعتراضات ششم دیماه (عاشورا) ۱٣٨٨ توسط اتومبیل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی زیر گرفته و کشته شد. خانواده او در ابتدا به طور جدی پیگیر شکایت خود از نیروی انتظامی رژیم بودند تا این که با برخوردهای توهین آمیز و غیر مسئولانه به اصطلاح مسئولان و پیشنهاد بیشرمانه آنان برای دریافت دیه جانباخته خود روبرو شدند لذا از پیگیری پرونده قضایی خود منصرف شدند ولی پرونده خود را تا روز دادرسی عادلانه همچنان باز می دانند.
ما، مادران پارک لاله، فقدان این مادر زجرکشیده را به خانواده فرج زاده، وابستگان، دوستان و تمامی آنانی که به خاطر دست یافتن به آزادی و عدالت جان عزیزی را از دست داده اند تسلیت میگوئیم. امید است تا روزی نزدیک شاهد برپایی دادگاه های عادل برای رسیدگی به تمام جنایات انجام شده در دوران حکومت جمهوری اسلامی و مجازات آمران و عاملان این جنایت ها باشیم و بتوانیم عدالت واقعی را در کشورمان بنا نهیم.

مادران پارک لاله ایران 
یکم بهمن ۱٣۹۴

No comments:

Post a Comment