Saturday 27 April 2013

شنبه چهارم می، کارگران زندانی را آزاد کنید!


مبستگی و هم صدائی با مادران پارک لاله (مادران عزادار)
کارگران  زندانی را آزاد کنید!
مادران خواهان توقف اعدام در ایران هستند

شنبه چهارم می، ساعت دو تا سه بعد از ظهر
همدردی و همصدائی حامیان "مادران پارک لاله" در لندن،به مناسبت اول ماه می، روز جهانی کارگر، با معلمان و کارگرانی که در زندان هستند :
در ماه های اخیر کارگران و فعالان کارگری از جمله هادی تنومند، قاسم مصطفی پور، ابراهیم مصطفی پور، جمال مینا شیری، محمد کریمی ،واحد سیده،محمد مولا نایی ،یوسف آب خرابات ، وفا قادری ، خالد حسینی ، بهزاد فرج الهی ، حامد محمود نژاد ، محمد جراحی و شاهرخ زمانی ، پدرام نصرالهی ، غالب حسینی و علی آزادی رضا شهابی در زندان بسر می برند
در روزجهانی گارگر، یاد تمامی گارگرانی که در اثر فقر کمبود امکانات و اخراج از کار، سال گذشته در گذشته و یا خودکشی کرده اند را گرامی می داریم
کارگران می گویند: کار، حقوق، اعتراض؛ حق مسلم ماست..مادران می گویند: دفاع از حقوق صنفی کارگری جرم نیست.دفاع از حقوق مادران جرم نیست. کارگران را آزاد کنید! به تعقیب و آزار مادران داغدار و دادخواه پایان دهید .
با تاکید بر سه خواسته بحق و مدنی مادران پارک لاله آزادی زندانیان سیاسی – عقیدتی، لغو اعدام بطور کلی، محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان جنایات سی و چهار سال گذشته در ایران
به منظور هم صدائی با انها، در حمایت و پشتیبانی ازحرکت کارگران و معلمان ، شنبه چهارم ماه می -بین ساعت دو تا سه بعد از ظهر جلوی ناشنال گالری لندن جمع می شویم
ماه می 2013

Tel: 0044-7952513869
Find us on Face book: mothers. Mourning
Saturday: 4Th.May 2013
15.00 – 14.00: Time
Location: North Terrace of Trafalgar Square (in front of the National Gallery)
Nearest Tube Charing Cross: Bakerloo and Northern line

IN SOLIDARITY WITH MOTHERS OF LALEH PARK
 (MOURNING MOTHERS OF IRAN)
Solidarity with the workers imprisoned in Iran
Free detained workers and teachers in Iran!
Defending the trade union rights is not a crime!

Defending the mothers’ rights is not a crime!
On the occasion of  May 1st (International Workers Day) Supporters of Mothers of Laleh Park (Mourning Mothers of Iran) in London declare their solidarity with the workers imprisoned in Iran.
The mourning mothers of Iran are demanding the release of women whose crime is supporting those who lost their loved ones in protests.
We, in London, will stand in solidarity with Mourning Mothers of Iran (Park Leleh Mothers) in their support of workers and women prisoners.
We join voices with the justice-seeking mothers inside Iran and demand:
Free all political prisoners
Abolish executions
Bring to justice those responsible for the killings over the past 34 years in Iran

Supporters of Mourning Mothers of Iran/London, England
May 2013

Monday 15 April 2013

نامه ی پروین فهیمی،مادر جان باخته سهراب اعرابی به محمد خاتمی





جناب آقای خاتمی
امروز صبح من با الهام از شهدا و آسیب دیدگان به نیت درخواستی که از حضورتان داشتم کتاب حافظ را باز کردم و این شعر آمد:

رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند
چونان نماند و چنین نیز هم نخواهد ماند

آقای خاتمی عزیز!
درود فراوان به شما که همیشه در راه برقراری صلح و انسان دوستی در راه اصلاحات و بهروزی کشورمان با تمام سختی ها و مشکلات همیشه پیش قدم بوده اید؛ و بر همین اساس، من به خود اجازه دادم دست یاری به سوی شما دراز کنم، زیرا نگرانم.
آقای خاتمی عزیز! نگرانم. می دانید چرا؟ چون مادرم و می ترسم؛ می ترسم از روزی که هیچ کس احساس وظیفه نکند، حتی شما بزرگوار، و آنگاه دیر شده باشد. نگران از اینکه روزی کشورمان را خودمان با دستهایمان به کسانی بسپریم که از جاری شدن حمام خون مانند کشور سوریه هیچ گونه وحشتی ندارند، و از این نگرانم که کشورم مانند دیگر کشورهای اطرافمان مورد هجوم بیگانگان قرار گیرد.
آقای خاتمی، ما فرزندانمان را در راه رسیدن به استقلال و آزادی و زندگی شرافتمندانه از دست داده ایم. خون آنها در راه آزادی کشورمان ایران، مظلومانه بر سنگفرش خیابان ها ریخته شد. آنها برای رسیدن به آرمانشان خواهان تغییر و اصلاحات بودند. برای یک بار دیگر هم که شده، احساس وظیفه کنید و به صحنه بیایید و نگذارید خون این جوانان و شهدای جنگ به یغما برود.
ما مردم همیشه و همیشه ضد خشونت و طرفدار صلح و پایبند به رفتارهای انسانی و قانونمند بوده ایم و هستیم. شما و تمام کسانی که دلشان برای ایرانی آزاد و آباد می تپد، دست های نیازمند ما مردم را در دستان خود بگیرید؛ تا با امید و یاری خداوند کاندیداتوری خود را در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کنید.
برای برون رفت از این بن بست حاکم بر جامعه ما و برای رسیدن به زندگی آرام و قانونمند، همگی آنچنان تلاش کنیم تا حتی اقتدارگرایان و انحصارطلبان نیز در سایه وجود ارزشمند جناب عالی احساس آرامش کنند و به تفاهم و همدلی با مردم برسند.
آقای خاتمی عزیز، از شما مصرانه تقاضا دارم منافع عمومی را بر آبرو و حیثیت خود که هرگز در بین اقشار مردم و افراد فرهیخته جامعه خدشه دار نشده و نخواهد شد، ترجیح دهید. امیدوارم با آمدن شما بزرگوار، ایران عزیزمان از این وضعیت خارج شده و راه نجاتی پیدا کند.
آقای خاتمی عزیز! در پایان به عنوان مادری دلسوخته از شما تقاضا می کنم امیدمان را ناامید نکنید.

با احترام فراوان
پروین فهیمی، مادر شهید سهراب اعرابی

منبع: کلمه

Monday 8 April 2013

حامیان «مادران عزدار ایران» لندن /انگلستان مادران، بیاد فرزندان از دست رفته شان،




خواستارآزادی تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی در ایران هستند



شنبه هفتم ماه آپریل ۲۰۱۲ ساعت دو تا سه بعد از ظهر حامیان «مادران پارک لاله» لندن در همبستگی و هم صدائی با مادران پارک لاله (مادران عزادار)، چون هر بار در میدان ترافالگار لندن گرد هم آمدیم
در اغاز بهار بیاد مادرانی هستیم که پس از گذشت چهار سال درد و فراق فرزندان از پای ننشستند و امروز بیاد فرزندان از دست رفته‌شان خواستارآزادی تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی در ایران هستند
بر مبنای نظر حقوق بشری مادران:. ما خواهان پایان دادن به همه گونه تبغیض در ایران هستیم ما خواهان صلح هستیم و همچنان بر سه خواسته مدنی مادرانم پای بندیم. آزادی زندانیان سیاسی – عقیدتی، لغو اعدام بطور کلی، محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان جنایات سی و چهار سال گذشته در ایران پایان دادن به تعقیب و آزار مادران دادخواه و همچنین آزادی ژیلا کرم‌زاده مکوندی وحکیمه شکری خواست فوری ماست

حامیان «مادران عزدار ایران» لندن /انگلستان